Ben je op zoek naar de contactgegevens van een klantenservice? Bijvoorbeeld omdat je de KPN wilt bellen of een berichtje wilt sturen naar de Rabobank via social media? Dan kan het een lange zoektocht zijn om uiteindelijk de juiste gegevens te vinden. Om dit te voorkomen kun je ook direct naar de klantenservice gids gaan. Dit is een online platform voor de Nederlandse klantenservice. Hier vind je alle informatie die je nodig hebt wanneer je contact wilt opnemen met een klantenservice naar keuze. Het platform is dé verzamelplek voor alle Nederlandse klantenservices, dus de kans is groot dat ook de klantenservice die jij nodig hebt hierin vermeld staat. Ben je nieuwsgierig? Lees dan zeker nog even verder. Wij gaan je meer vertellen over de informatie die je kunt vinden in de gids, en waarom het zo handig is om deze te gebruiken.
Alle informatie op één centrale plekWanneer je weet welke informatie je nodig hebt wil je hier vanzelfsprekend niet te lang naar zoeken. Niets is namelijk vervelender dan onnodig veel tijd kwijt zijn aan het zoeken naar de juiste informatie. Met dit in het achterhoofd is de klantenservice gids in het leven geroepen. Het is dan ook niet voor niets het startpunt geworden op het gebied van informatievoorziening voor klantenservices in Nederland.
Waarom de klantenservice gids?Zowel grote als kleine Nederlandse klantenservices worden genoemd in de gids. We hebben zojuist al twee voorbeelden gegeven: KPN en Rabobank. Maar, daarnaast zijn er nog veel meer bekende organisaties die deel uit maken van de klantenservicegids telefoonnummers. Neem bijvoorbeeld Netflix, Ziggo, Telfort, Zeeman, ING en meer! Of jou nou op zoek bent naar het telefoonnummer, de openingstijden, de accounts op social media of actuele informatie over storingen, je vindt het makkelijk en snel in de klantenservice gids.
|