Mijn bedrijf is op zoek gegaan naar een nieuwe telefoonservice voor op kantoor. We hadden al net een nieuwe telefoonservice voor een maand, maar vonden het niet prettig om mee te werken. Er was altijd veel ruis en problemen met de verbinding tussen ons en de klant. Daarom gingen we overstappen naar een ander bedrijf die ons beter kon helpen met dit probleem. De zoektocht naar goede telefoonserviceIk, als de eigenaar van het bedrijf, had mijn werknemers de opdracht gegeven om een paar verschillende bedrijven te zoeken die telefoonservice als dienst verkopen. Al snel kwamen ze met vele soorten bedrijven aanzetten, maar niet een daarvan was degene die ik zocht. Ze zagen er of onprofessioneel uit of ze waren helemaal niet bereikbaar. Sommige bedrijven bestonden zelfs niet meer, terwijl de website wel online was. Gelukkig na ongeveer een paar dagen, kwamen er nog meer bedrijven te voorschijn. Ik nam ze persoonlijk even door met mijn werknemers om te kijken waarom ik dit bedrijf moest uitkiezen. Bijna iedereen had hetzelfde antwoord: ‘Ze zijn snel en goedkoop.’ Klinkt onschuldig, maar communicatie naar de klant vind ik erg belangrijk, dus ik wilde echt een bedrijf die de ervaring en kennis heeft om ons bedrijf te helpen. Al snel kwam het bedrijf Free Voice antwoordservice aanbod. Free Voice antwoordserviceSamen met mijn werknemer, die deze website had gevonden, keken we naar de inhoud van het bedrijf en wat het ons kon aanbieden. Al meteen was ik erg enthousiast over het bedrijf en ben ik meteen contact gaan zoeken met hen. Ik kreeg snel contact met een van de medewerkers van Free Voice Antwoordservice en we besproken van alles en nog wat. Na ongeveer twee weken hadden we een nieuwe telefoonservice en ik had geen betere kunnen uitkiezen! Er is totaal geen ruis meer en alles werkt perfect! Probeer het zelf ook!Wilt u meer informatie over de verschillende diensten die Free Voice aan u kan bieden? Bekijk dan de website van Free Voice voor alle benodigde informatie. U kunt op de website alle contactgegevens vinden om ze te mailen of te bellen voor een afspraak of eventueel een vraag die niet op de website wordt beantwoord. |