Als bedrijf is het belangrijk om online vindbaar te zijn en als dit niet het geval is zal de concurrentie een stap voor zijn. De ontwikkelingen in de onlinewereld zijn zo snel dat het moeilijk is bij te houden. In de huidige tijd is het internet voor iedereen belangrijk geworden en iedere seconde van de dag maakt een persoon er gebruik van. Om informatie over een bepaalt onderwerp te krijgen wordt er op het internet gezocht, ook wordt het nieuws op verschillende websites bij gehouden. Alles wat een persoon wilt weten kan op het internet gevonden worden en daarom is het voor een bedrijf verstandig om hier aandacht aan te besteden. Er zijn een aantal online methodes om met de klant te communiceren, een aantal acties kunnen aangeboden worden maar de informatie dat uit de communicatie voorkomt is veel belangrijker. De informatie vertelt namelijk het gedrag van de consument waar je als bedrijf op in kan spelen om ervoor te zorgen dat de klanten tevreden blijven, als dit niet zo is dan kan er aan de negatieve punten gewerkt worden. Als er een website wordt opgezet naar wens van de ondernemer en daarbij wordt er niet naar de klant geluisterd dan is de kans groot dat er weinig mensen tot aankoop zullen gaan, sterker nog de bezoekers van de website hebben binnen enkele de website verlaten. Dit is de reden waarom een bedrijf naar de klant of bezoeker moet luisteren, maak de website klantvriendelijker en laat zien dat er aandacht aan hen wordt besteedt. Eerder werd gesproken dat het belangrijk was om als bedrijf online vindbaar te zijn, hiervoor zijn een aantal mogelijkheden. Een aankoop kan alleen op een website worden verricht als er bezoekers op de website komen, de bezoekers komen op de website doordat de website online vindbaar is en de website is weer online vindbaar omdat het een toppositie Google heeft. Maar hoe krijg je een toppositie in Google? Een bedrijf kan er voor kiezen om zelf marketing activiteiten uit te voeren maar het is verstandig om een bedrijf als www.economy.nl in te schakelen omdat zij over de juiste kennis en technieken beschikken. |
http://www.economy.nl |